Reklamace

  1. Obraz obsahuje tiskovou chybu
    • Pokud obrázek i s touto chybkou využijete, tak od vás budeme potřebovat fotografii této chyby. My vám pak vzhledem k velikosti obrazu nabídneme buďto částečnou finanční kompenzaci nebo vám zdarma zašleme nějaký menší obrázek dle vašeho výběru.
    • Pokud obrázek nevyužijete, je potřeba nám ho zaslat zpět včetně vyplněného reklamačního formuláře. My vám pak obratem zašleme peníze nebo nový obrázek.
  2. Dopravce obraz poškodil
    • Pokud se jedná o ČP, je potřeba obrázek vzít na jakoukoliv pobočku ČP a sepsat s nimi reklamační protokol. Nám musíte dát vědět že jste zásilku odevzdali na pobočce a my pak reklamaci podáme systémově. Bude se čekat a ve chvíli kdy reklamaci uznají vám přijde částka za obraz a nám cena za poštovné. Proto při následujícím pokusů už poštovné neplatíte. Na celý proces máme 30 dní od převzetí.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení