FAQ

Často kladené dotazy

 

Způsob dopravy

1. Česká pošta– “Balík do ruky” nebo “Balík na poštu”.

  • 129,- Kč vč. DPH
  • Nad 2500,- Kč vč. DPH je doprava ZDARMA!

2. GLS

  • 129,- Kč vč. DPH
  • Nad 2500,- Kč vč. DPH je doprava ZDARMA!
  • Neleze využít u obrazů s delší stranou než 125 cm!

 

3. Osobní odběr

  • Osobní odběr lze uskutečnit ve Šlapanicích u Brna, na adrese Karla Čapka 392. 
  • Při osobní odběru je vyžadována platba předem a je účtován poplatek 49,- Kč vč. DPH  z důvodu převozu obrazu na místo odběru.
  • Před vyzvednutím je nutná předchozí domluva.

 

Proč nelze dobírka?

  • Dobírka není možná, jelikož se jedná o vyhotovení obrazu přímo pro vás a jsou s tím spojené nemalé náklady.
  • I pro vás je určitě jednodušší si obraz pouze převzít a neřešit placení při převzetí :)
  • Jako kompenzace je pro vás doprava levnější, než by tomu bylo dle standardních ceníků.

 

Proč Česká pošta?

  • Je to zatím jediný klasický dopravce, který akceptuje prakticky všechny naše rozměry obrazů a to za rozumné ceny. I když se možná někteří z vás budou divit, tak v rámci procentuálního množství poškozených zásilek patří z našich zkušeností s přehledem k nejlepším. Mluvíme zde o promilích.

 

Kdy obdržím svoji zásilku?

  • Vždy odesíláme během následujících 2-4 pracovních dnů od objednání. Naši dopravci mají standardní
    doručení D+1 – což znamená že byste měli zásilku obdržet následující pracovní den.

 

Proč je odeslání během 2-4 dnů?

  • Protože se jedná o přímé zhotovení obrazu na zakázku s ručním zpracováním a to včetně výroby rámu.

 

Proč rám z MDF?

  • MDF je suprová náhražka dřeva. A v tomto případě neznamená slovo náhražka něco horšího. MDF jsou slisované dřevěné piliny, které jsou slepené. Rámy z MDF jsou pevné a na rozdíl od dřeva už nepracují. Takže se nemusíte bát, že se vám zkroutí.

 

Pouze elektronická faktura e-mailem?

  • Jedná se o ekologické řešení a šetření životního prostředí. Vaši fakturu obdržíte prostřednictvím e-mailu, kterou si pak můžete případně vytisknout.

 

Reklamace

  • Pokud se jedná o ČP, je potřeba obrázek vzít na jakoukoliv pobočku ČP a sepsat s nimi reklamační protokol. Nám musíte dát vědět že jste zásilku odevzdali na pobočce a my pak reklamaci podáme systémově. Bude se čekat a ve chvíli kdy reklamaci uznají vám přijde částka za obraz a nám cena za poštovné. Proto při následujícím pokusu už poštovné neplatíte. Na celý proces máme 30 dní od převzetí.