FAQ

Často kladené dotazy

 

Způsob dopravy

1. Česká pošta– “Balík do ruky” nebo “Balík na poštu”.

  • 139,- Kč vč. DPH
  • Nad 2500,- Kč vč. DPH je doprava ZDARMA!

2. GLS

  • 139,- Kč vč. DPH
  • Nad 2500,- Kč vč. DPH je doprava ZDARMA!
  • Neleze využít u obrazů s delší stranou než 125 cm!

 

3. Osobní odběr

  • Osobní odběr lze uskutečnit ve Šlapanicích u Brna, na adrese Karla Čapka 392. 
  • Při osobní odběru je vyžadována platba předem a je účtován poplatek 79,- Kč vč. DPH  z důvodu převozu obrazu na místo odběru.
  • Před vyzvednutím je nutná předchozí domluva.

 

Proč nelze dobírka?

  • Dobírka není možná, jelikož se jedná o vyhotovení obrazu přímo pro vás a jsou s tím spojené nemalé náklady.
  • I pro vás je určitě jednodušší si obraz pouze převzít a neřešit placení při převzetí :)
  • Jako kompenzace je pro vás doprava levnější, než by tomu bylo dle standardních ceníků.

 

Proč Česká pošta?

  • Je to zatím jediný klasický dopravce, který akceptuje prakticky všechny naše rozměry obrazů a to za rozumné ceny. I když se možná někteří z vás budou divit, tak v rámci procentuálního množství poškozených zásilek patří z našich zkušeností s přehledem k nejlepším. Mluvíme zde o promilích.

 

Kdy obdržím svoji zásilku?

  • Vždy odesíláme během následujících 2-4 pracovních dnů od objednání. Naši dopravci mají standardní
    doručení D+1 – což znamená že byste měli zásilku obdržet následující pracovní den.

 

Proč je odeslání během 2-4 dnů?

  • Protože se jedná o přímé zhotovení obrazu na zakázku s ručním zpracováním a to včetně výroby rámu.

 

Proč rám z MDF?

  • MDF je suprová náhražka dřeva. A v tomto případě neznamená slovo náhražka něco horšího. MDF jsou slisované dřevěné piliny, které jsou slepené. Rámy z MDF jsou pevné a na rozdíl od dřeva už nepracují. Takže se nemusíte bát, že se vám zkroutí.

 

Pouze elektronická faktura e-mailem?

  • Jedná se o ekologické řešení a šetření životního prostředí. Vaši fakturu obdržíte prostřednictvím e-mailu, kterou si pak můžete případně vytisknout.

 

Reklamace

  • Pokud se jedná o ČP, je potřeba obrázek vzít na jakoukoliv pobočku ČP a sepsat s nimi reklamační protokol. Nám musíte dát vědět že jste zásilku odevzdali na pobočce a my pak reklamaci podáme systémově. Bude se čekat a ve chvíli kdy reklamaci uznají vám přijde částka za obraz a nám cena za poštovné. Proto při následujícím pokusu už poštovné neplatíte. Na celý proces máme 30 dní od převzetí.

 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení